Informacje dot. terminów wysyłki

ptak.jpgTowar zawsze i bez wyjątku staramy się wysłać jak najszybciej! W dniu wysyłki na adres mailowy wyślemy link do strony jej monitorowania oraz numer przesyłki.
ptak.jpgZamówienia z wybranym sposobem wysyłki „Pocztex48 / E-przesyłka” złożone i opłacone do godziny 8.00 zrealizowane zostaną jeszcze tego samego dnia!
ptak.jpgZamówienia z wybranym sposobem wysyłki „Przesyłka kurierska / Przesyłka kurierska pobraniowa” złożone i opłacone do godziny 10.00 zrealizowane zostaną jeszcze tego samego dnia!
wykrzyknik.jpgW okresie przedświątecznym (Dzień Dziecka, Boże Narodzenie itp...) muszą Państwo liczyć się z możliwym jednodniowym opóźnieniem wysyłki spowodowanym olbrzymią ilością zamówień.


Uwagi.
a) Prosimy pamiętać że wszystkie terminy wysyłek dotyczą dni roboczych! Odbiór osobisty nie jest możliwy.
b) Zabawki w zależności od opakowania pakowane mogą być w czarną nieprzezroczystą folię stretch, karton, lub koperty bąbelkowe(w zależności od gabarytów)
c) Pamiętaj że dane do realizacji zamówienia pobierane są z prawidłowo wypełnionego formularza. Brak wypełnionego formularza lub podanie niepełnych danych może skutkować niepełną lub błędną realizacją zamówienia.
d)  Nie mamy możliwości narzucenia kurierowi godziny doręczenia przesyłki! Oznacza to że próba doręczenia może zostać dokonana w ciągu całego dnia roboczego. Planowane godziny doręczenia można podejrzeć po wysyłce na stronie do monitorowania przesyłki. Kurier będzie miał podany numer telefonu, jednak nie ma obowiązku dzwonić przed dostawą.    


W przypadku, gdy zakupiono towar o statusie "Dostępny 3-7 dni", wysyłka może opóźnić się do 7 dni roboczych. W przypadku braku takiego towaru w magazynie głównym, klient jest niezwłocznie informowany o tym fakcie.

Informacje dot. płatności i dostawy 

1. Metody wysyłki:

wyboru placówki pocztowej można dokonać bezpośrednio podczas składania zamówienia lub korzystając z linku poniżej:
http://odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl/

Uwaga! W przypodaku gdy nie podano adresu punktu odbioru w zamówieniu ani nie została ona dosłana do nas drogą mailową to paczka zostanie nadana do najbliższego, względem adresu klienta, punktu odbioru w możliwie najbliższym terminie wysyłki (godzina 8:00 dni robocze). 
e) przesyłka międzynarodowa na terenie UE: Poczta Polska lub DHL
f) przesyłka międzynarodowa poza UE: poczta polska wg cennika ogólnego
g) przy odbiorze osobistym doliczana jest opłata za transport z magazynu głównego w wysykości 35,00PLN.

UWAGA: Niektóre z produktów o dużych wymiarach lub wadze, mogą mieć powiększone koszty wysyłki. Klient o kosztach wysyłki zostanie poinformowany zawsze przed złożeniem zamówienia.

2. Zamówienia realizowane są w ciągu 24h od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub od momentu złożenia zamówienia z płatnością przy odbiorze paczki. Jest to czas, który upływa od przyjęcia zamówienia do momentu przekazania paczki ze Sklepu do przewoźnika realizującego dostawę, uwzględniane są tylko dni robocze.

3. W przypadku, gdy zakupiono towar o statusie "Dostępny 3-7 dni", wysyłka może opóźnić się do 7 dni roboczych. W przypadku braku takiego towaru w magazynie głównym, klient jest niezwłocznie informowany o tym fakcie.

 

4. Zakupione towary są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówień.
  -Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy, zgodnie z formularzem zamówienia.
  -Zamówiony towar dostarczamy za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku dostawy publikowanym na stronie www,
  -Czas dostawy kurierem zależy od firmy kurierskiej i wynosi minimum 24 godziny. Wszystkie powyższe terminy dotyczą dni roboczych.

 

5. Po uiszczeniu opłaty klient ma prawo do wglądu w zawartość przesyłki w obecności dostarczyciela, w celu sprawdzenia, czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie transportu.

 

6. Jeżeli podczas sprawdzania przesyłki okaże się, że jest ona uszkodzona lub brakuje części zamówionego towaru, należy sporządzić w obecności dostarczyciela protokół, który będzie podstawą dochodzenia roszczeń.

 

7. Wysyłka zagraniczna tylko przy mailowym uzgodnieniu kosztów wysyłki wg cennika poniżej.

 

WYSYŁKA ZAGRANICZNA.

ZAMÓWIENIA PRZYJMUJEMY TYLKO DROGĄ ELEKTRONICZNĄ tj. za pośrednictwem sklepu www.pwtoys.pl.

Jeżeli opcja wysyłki do danego kraju nie jest włączona, prosimy o kontakt mailowy.